luni, 21 decembrie 2009

Studiu. Barbatii.


Eu : Crezi ca barbatii sunt superiori femeilor?

El : Cred ca lumea ar trebui condusa de barbati.

Eu : Iti creste orgoliul cand stii ca o femeie sufera din cauza ta?

El : Daca o iubesc/imi pasa de ea da, daca nu, nu.

Eu : Te face sa te simti mai increzator?

El : Nu, deloc.

Eu : Te atrage mai mult sa fie nepasatoare decat sa stii ca e a ta ?

El : Daca reuseste sa le alterneze e cel mai bine.

Eu : Sa iti spuna ca te iubeste sau sa ti-o demonstreze ?

El : Sa imi demonstreze.

Eu : Ti se pare aceeasi chestie daca raneste ea sau raneste el?

El : E mai grav daca raneste ea.

Eu : De ce?

El : Poate putin subiectivism.

Eu : Daca ai fi femeie, ti s-ar parea mai usor sa il ierti pe el decat daca esti barbat si trebuie sa o ierti pe ea?

El : Da.

Eu : Preferi sa te abordeze ea?

El : Nu are nici o importanta.

Eu : Ai fi in stare sa dai la o parte orgoliul si sa iti ceri tu scuze, dupa o cearta?

El : Normal.

Eu : Crezi in iubire?

El : DA, cred, asta daca stiu ce e iubrea…

Eu : Daca da, o cauti? [daca nu, sari peste intrebare]

El : Nu cred ca poti cauta ceva gen « iubire », adica ea vine la sine.

Eu : Ce e cel mai important intr-o relatie?

El : Aaaaaa…..

Eu : Crezi in intuitia feminina?

El : Logic.

Eu : Ai minti-o, daca asta iti ofera anumite avantaje sau i-ai spune adevarul?

El : Daca e o minciuna care nu raneste pe nimeni si cred ca este atat in avantajul meu cat si in al ei, da.

Eu : Care e cea mai simpla modalitate prin care ea te poate face sa o ierti?

El : Daca EL vrea sa te ierte te va ierta, daca nu, nu poti decat sa mergi mai departe.

Eu : Ai fi in stare sa o sustii in ceea ce face,daca asta ar insemna sa stea mai putin cu tine/sa o pierzi?

El : Nu asta inseamna sa iubesti intr-adevar ?

Eu : Daca ea raneste, o ierti sau o uiti ?

El : Depinde a cata oara e…

Eu : Ai profita de o fata ca sa ajungi unde iti doresti?

El : Nu cred

Eu : Daca o iubesti, crezi ca asta te face sa fii mai slab?

El : Da. Dar asta nu ma impiedica sa o fac.

Eu : I-ai spune cat de mult te gandesti la ea sau ai prefera sa pastrezi asta pentru tine?

El : As prefera sa pastrez pentru mine pentru ca poate o va speria…

Eu : Te iei dupa aparente sau preferi sa o descoperi tu ?

El : Prefer sa o descopar eu desigur.

Eu : Cat de mult conteaza prima impresie? (la o fata)

El : Nu cred ca conteaza…

Eu : Nu (mai) simte nimic pentru tine. O tii langa tine in speranta ca lucrurile o sa se schimbe sau o lasi sa plece?

El : Depinde cat de mult tin la ea . Daca o iubesc o tin langa mine si o fac sa ma iubeasca si ea.

Eu : Ai de ales. Ea sau prietenul cel mai bun?

El : Depinde de relatiile din triunghi.

Eu : Te-ai gandit vreodata ca te-ai putea indragosti acum de o fata pentru toata viata ?

El : Da.

Eu : Crezi ca oricine poate fi uitat? (ma refer la persoana pe care o iubesti)

El : Nu cred ca poti uita o persoana pe care ai iubito. Iubirea si atractia dintre persoane ramane aceasi, individul (individa) se schimba.

Eu : Crezi ca oricine poate fi inlocuit?

El : Nimeni nu poate fi inlocuit.

Eu : Daca ai fi indragostit de ea,ai putea sa stai alaturi de ea, ca prieten, in timp ce ea iti povesteste despre baiatul de care ea e indragostita?

El : Da, pentru ca as putea sa ii aud vocea. Nu, pentru ca imi vorbeste despre cel de care s-a indragostit.

Eu : Ea sau orgoliul tau?

El : Intotdeauna ea.

Eu : Preferi sa o castigi sau sa ti se ofere pe tava?

El : Doamne….e mai interesant sa urci muntele decat sa stai in varfJ

Eu : Preferi sa stii ca e a ta sau sa ai indoieli?

El : Prefer sa stiu ca e a mea.

Eu : Daca ai fi gelos, i-ai spune sau ai incerca sa te razbuni?

El : As lasa pentru mine.

Eu : Preferi sa fie ea romantica sau tu cel romantic?

El : Amandoi, dar daca una se exclude pe cealalta, atunci ea.

Eu : O iubesti. Crezi ca ti-ar crea vreodata satisfactie sa o ranesti? (fiind nervos pe ea, dupa o cearta, in cazul in care ea la randul ei te-a ranit, etc.)

El : Sa imi faca satisfactie sa ranesc o persoana iubita? NU

Eu : Lupti pana la capat pentru iubirea voastra sau cedezi la primele obstacole?

El : “We gotta fight, fight, fight, fight, fight for this love” . E destul de clar?

Eu : O compari, daca o iubesti, sau incerci sa o regasesti in alte fete?

El : Tot timpul, desigur ea fiind standardul cel mai inalt. E un fel de “how can i have better once i have the best”

Eu : Ai evita-o, de teama sa nu te respinga sau pentru ca te-a ranit? (chiar daca o iubesti)

El : Nu stiu, depinde de situatie.

Eu : Crezi ca femeile mint mai des decat barbatii?

El : Nici la asta nu ti-as putea raspunde.

Eu : Preferi sa nu intri in vorba cu ea decat sa pari penibil ?

El : Daca intru in vorba cu ea imi asum riscul sa par penibil.

Eu : Mircea Eliade spunea ca « Femeia ne invita intotdeauna s-o privim asa cum vrea ea » . Esti de acord cu asta?

El : Daca intr-adevar e o femeie, DA.





[ Mersi Bia pentru sugestii de intrebari. Mersi pentru ca mi-ai raspuns.]









Scent of a Woman...
Asculta mai multe audio Evenimente

5 comentarii:

  1. eu cu multa placere.
    si multumesc si eu.

    grozav.ar fi fost si mai tare daca aveam mai multe pareri.da de unde cobai?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel care a fost foarte dragut si mi-a raspuns. Am corectat. Nu mai spun cobai pentru ca se supara. ;;)

    Pai astept si de la tine un studiu:))..

    RăspundețiȘtergere
  3. asteapta-l in continuare:))
    bine.cel care a fost extrem de dragut si ti-a raspuns

    RăspundețiȘtergere
  4. Vad ca doriti un cobai... Unde sunt INTREBARILE???

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu ce sa spun, citind, oscilam intre real si nu stiu exact ce, nu neaparat imaginar dar diferit. Interesant totusi.

    RăspundețiȘtergere