sâmbătă, 19 iunie 2010

Scrisoare pentru iubitul meu


Dragul meu,

Nu voi prelungi cursul cuvintelor pe care le scriu. Nu e o scrisoare de adio. Doar vreau sa iti spun ca astazi plec. Si nu vreau sa crezi ca te parasesc. Plec doar din aceasta fantezie care ma sufoca. Am nevoie de putina libertate...vreau sa visez din nou. Am uitat cum se face asta. Mi-ai interzis. Mai stii?

Ti-am lasat cana de lapte langa pat, ca in fiecare dimineata. Am avut grija aseara, in timp ce tu faceai dus si te uitai la televizor, ca in fiecare seara de altfel, sa iti las hainele pregatite si mancarea in frigider. Am inchis toate amintirile intr-o cutie. M-am gandit sa le las la tine pentru o vreme. Nu te ingrijora, le-am pus sub pat. Nu o sa te deranjeze. Doar nu le arunca de acolo. E pacat sa se risipeasca.

Nu stiu in ce parte a lumii voi ajunge. Oricum, nu voi fi prea departe cand tu vei citi aceste randuri. Dar nu ma cauta, te rog. Nu vreau sa ma intorci din drum. Astazi vreau sa plec si o voi face chiar daca am sau nu aprobarea ta.

Nu am obosit. Nu am renuntat. Doar m-am gandit ca merita sa respir cateva zile. Sunt curioasa sa stiu ce miros are aerul fara parfumul tau. Pana si asa raneste? Eu ma gandesc ca nu...poate ma insel. Oricum, nu ma voi intoarce curand...

Ti-am lasat dragostea sub pat, inchisa in cutie. Ai tu grija de ea, pentru mine?

5 comentarii:

  1. Genial, ca de obicei. Oricum nu cred ca ai nevoie de mine ca sa iti spuna asta. Chiar si asa iti spun Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Maria Antoanela : Iti multumesc! Intotdeauna avem nevoie de persoanele dragi sa ne incurajeze sau sa ne critice atunci cand e cazul:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am lasat dragostea sub pat, inchisa in cutie. Ai tu grija de ea, pentru mine?
    exceptional.:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos! si ai inceput cu "Dragul meu"...:)
    Anca:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Aici cred ca nu esti TU... :)

    RăspundețiȘtergere