luni, 16 noiembrie 2009

Toamna in ochii mei [te-am gasit]


Visez. Cum pot sa visez cu ochii deschisi si atat de clar? Probabil e din cauza lacrimilor. Si totusi cineva sta acolo. Si totusi ochii aceia nu pot fi ai altcuiva. Nu mai reusesc sa disting cuvintele. Nu stiu ce sa fac, nu pot sa ma misc. Ar trebui sa fug? Nu, nu pot sa fug. Sa ma ascund, sa trec strada? Sa stau? Ce fac acum? Ma opresc. M-ai invatat sa ma linistesc si sa gandesc. Visez sau e realitate? Nu pot sa imi imaginez asta. E cineva acolo. Vad clar acum. Si as da orice pentru un moment, orice pentru ca acel cineva sa fii tu...

Privea in gol. Ceva in mine striga ca se gandeste la acelasi lucru la care eu visez zilnic. Vroiam sa cred ca si el cauta ceva. Ca noi doi suntem facuti pentru a cauta acelasi lucru. Ca il vom gasi. Ca ne vom regasi pe noi in el.

Noiembrie. Incepe ploaia. El ramane nemiscat. Trec strada. Si parca ochii lui isi pierd abisul. Parca urmeaza sa se intoarca. Simt ca ma va privi, dar nu stiu daca eu voi rezista privirii. Ma apropii. Ochii lui capata brusc o alta expresie. Ma priveste. Nu spun nimic. Se aud incet picurii de ploaie. Se aude agitatia din jur si apoi, nu se mai aude nimic. Ma simt goala, mai goala ca niciodata. Ma dezbraca. Imi mangaie pupilele.

Stiam ca trebuia sa ne intalnim. Stiam ca voi ajunge mai devreme sau mai tarziu la tine si totusi nu am indraznit sa sper ca te voi avea astazi aici, in fata mea. Si tocmai acum nu stiu ce sa fac. Acum, momentul ma inghite cu totul si nu reusesc sa ma individualizez. Nu simt ca as exista EU in poveste. NOI suntem povestea, iar pana acum cautam basme ce nu erau ale mele, incercam sa imbin piese, sa le regasesc pe cele pierdute, dar golul ramanea mereu acolo, ascuns undeva in mine. Acum iti cer disperata sa umpli golul. Nu ma intereseaza pentru cat timp. Vreau doar un moment. Vreau clipa asta. Te vreau!

- Te cautam...

Nimic. Buzele ii raman lipite. Privirea ma ucide. Arde. Ma arunc in bratele lui, cu toate asteptarile si fara niciuna, avand certitudinea ca imi va zdrobi inima din nou si speranta ca acum il voi simti cu mine. Nu vreau sa imi spui nimic. Vreau doar sa ma iei in brate. Vreau doar sa te simt aproape.
Destul de previzbil, ramane la fel cum era atunci cand am trecut strada. Fara niciun gest. Si poate daca ar sti ca acum as vrea "sa imi iau hainele" si sa plec. As vrea sa am curajul sa il las singur in mijlocul strazii cautand si asteptand ceva ce eu astept in fiecare zi. Poate daca ar sti ca as da orice sa ii mai simt o data atingerea calda... Ma indepartez.

- De ce nu vrei sa...

Imi omoara convingerile si planurile din nou. Ma strange in brate. Ma strange cum nu a facut-o niciodata. Nu pot sa mai spun nimic. Nu mai e nevoie de cuvinte. Te-am gasit. Ne-am gasit.
Ii simt mainile cum se joaca pe spatele meu. Respiratia lui imi gadila ceafa. Zambesc. Golul se umple incet.

- De data asta nu ma vei lasa singura, asa-i? Acum vei ramane aici, nu vei pleca...

[imi atinge buzele usor]

- Nu spune nimic. Ne descurcam mai bine fara cuvinte.

[ma saruta]

Nu stiu cat timp am stat acolo. Nici macar nu imi amintesc cand am ajuns acasa. Stiu doar ca am venit ametita de caldura si parfumul tau. Acum stiu ca e doar un drum mai lung, iar la sfarsit vei fi tu. Acum continuu sa caut, dar stiu ca voi gasi. Acum as vrea sa alerg pentru ca sa ajung mai repede la tine, dar voi merge incet.

Stiu ca la fiecare capat de drum te voi gasi. Stiu ca te voi simti in fiecare zi mai aproape.

Mi-ai promis ca ma vei privi in fiecare noapte cum adorm si ca in fiecare noiembrie vom asculta ploaia impreuna....

Inca iti mai vad privirea pierduta in gol....Adorm.


Taxi - Niste raspunsuri
Asculta mai multe audio Muzica



2 comentarii:

  1. Ea:"Daca am gresit iti spun doar ca as face asta iar si iar oricum..."
    El:"Dar nu te-am iubit prea putin, te-am iubit prea mult."

    E doar o poveste...

    Ar fi dragut sa ma suni sa ma intrebi daca eu am postat...
    P.S.:melodia e absolut geniala iar de postare ti-am spus...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult, modul in care ai scris.
    Poveste e foarte buna, sau bucatica din poveste.
    De ce nu scri romane? Imi place foarte mult stilul tau,sau cel putin cat am reusit sa descor din el.

    RăspundețiȘtergere