vineri, 13 noiembrie 2009

Concert cu tine

Atunci cand lumea canta si iti simti corpul vibrand. Toata energia se concentreaza intr-un singur punct, iar tu, eu, el simtim acel punct in noi. Nu stii ce spui. Nu iti dai seama daca strigi sau vorbesti incet, daca cineva asculta sau daca pe cineva il deranjeaza ceea ce spui. Esti in lumea ta, acolo unde vrei sa fii, acolo unde stii ca cineva te asteapta.

Si iti spun sa vii cu mine. Te rog sa stai si sa ma privesti. Uita de restul. Uita de tot. Aminteste-ti de noi.

Versurile imi fura gandurile. Se opreste avalansa si simt ca pot sa fac orice, dar tu...tu esti aici? Atunci o vad plangand si lacrimile ei le simt ale mele. Nu o cunosc si cu atat mai putin nu stiu de ce plange, dar picatura care se prelinge pe obrazul ei imi arde mie ochii. Nu plang, pentru ca e ceva in mine ce nu ma lasa, dar tanjesc dupa acea clipa, in care sunt doar eu si tu. Atat.

Ti-am cerut de prea multe ori sa uiti si sa ma inveti si pe mine sa fac asta. Acum te rog sa fii aici, sa ma privesti si sa ma asculti...acum cand imagini pierdute mi se deruleaza in fata ochilor, acum cand ascult acele versuri si ma gandesc la tine...acum nu vreau nimic mai mult...

Mi-e frica...


Iris - Vis Pierdut
Asculta mai multe audio Muzica



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu