duminică, 28 noiembrie 2010

28 noiembrie

Imi amintesc ca petreceam ore intregi la telefon vorbind despre banalitati. Ma contraziceai de multe ori si duceai discutia in puncte absurde numai pentru a prelungi minutele. Am vorbit de toate. Pana si despre teoria lui Jung sau rolul nebunilor in jocul de sah. Am plans dupa ultima. Discutia ajunsese prea departe. Dar tu mentineai mereu acelasi aer jovial si calm. Nu banuiam nimic mai mult decat atat. Nici macar nu ma intrebam de ce ma suni. Presupuneam doar ca iti plac discutiile noastre si ca nu gaseai altceva mai bun cu care sa iti omori timpul.

Nu mi-ai spus niciodata ca ma iubesti. Probabil ca ar fi trebuit sa ghicesc, dar m-ai supraestimat. Nu m-am gandit la asta, de altfel, pe atunci nici nu m-ar fi interesat. Poate daca mi-ai fi spus... Dar mi-ai aratat-o in toate modurile pe care tu le credeai posibile. Pana si in glumele proaste cu care ma asteptai dimineata in fata usii. In zambetul strengaresc pe care il mentineai in timp ce imi incurcai mintea cu replici ironice. Dar eu vroiam mai mult.

Intotdeauna mai mult...



"It was more than a coincidence. It had to be destiny" (Holes)



Taxi - Cele doua cuvinte

Asculta mai multe audio pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu