sâmbătă, 24 octombrie 2009


" - Lucrul cel mai pretios ramane nevazut...
- Desigur...
- La fel e si cu floarea. Daca te-ai indragostit de-o floare, care se gaseste pe o stea, ti-e drag, noaptea, sa te uiti pe cer. Toate stelele sunt inflorite."


Oscar Wilde, "Micul Print"

Un comentariu:

  1. "-Voi sunteti frumoase, dar sunteti desarte- le mai spuse el. Nimeni n-ar avea de ce sa moara pentru voi. Floarea mea, fireste, un trecator de rand ar crede ca-i asemeni voua. Ea insa, singura, e mai de pret decat voi toate laolalta, fiindca pe ea am udat-o eu cu stropitoarea. Fiindca pe ea am adapostit-o eu sub clopotul de sticla. Fiindca pe ea am ocrotit-o eu cu paravanul.Fiindca pentru ea am ucis eu omizile (in afara doar de cateva, pentru fluturi). Fiindca pe ea am ascultat-o eu cum se plangea, ori cum se lauda, ori cateodata chiar si cum tacea."
    Micul Print

    Iarta-ma ca am uitat cum sa iubesc...

    RăspundețiȘtergere