sâmbătă, 10 octombrie 2009

Cercuri

Eu vreau sa inventez o lume fara colturi si ma gandeam ca poate ma ajuti... O planeta din mii de cercuri colorate, unde soarele sa fie doar un cerc in plus. Un univers numai pentru noi.


Un loc in care sa mancam numai ciocolata. Putem sa ne jucam si sa ne imaginam ce gust ar avea buzele lui cand s-ar zdrobi de ale ei. Hai sa radem. Sa fim noi. Vreau sa invatam din nou sa visam. Imaginatia mea zboara si coloreaza fiecare persoana cu altceva. Pe tine te va colora in albastru. De ce? Pentru ca asa vreau eu. In schimb, te las sa ma inveti ca frica nu are sens. Nu cred ca vei reusi, dar macar incearca. Poti sa ma ajuti sa ametesc oamenii cu iubire. Va fi amuzant. Vreau sa dansam. Si nu, nu ma intereseaza ca nu iti place. Macar o data vei dansa.

Norii ne asteapta ca sa zburam printre ei. Si nici macar nu este praf acolo sus. Facem tot ce vrei tu. Facem tot ce vreau eu. Le facem pe toate.

Vom sta singuri cateodata. Vor fi momente in care eu voi plange si tu nu vei intelege. Tu vei fi nervos si eu ma voi simti vinovata.

Vreau sa ne uitam la poze de cand eram mici si sa ne amintim cum era sa fim copii. O sa alerg dupa tine pana cand mi le vei arata. Vor fi multe surprize. Te voi surprinde. Ma vei surprinde. Am sa regasesc in luna tot ce imi doresc.


Jason Mraz - Lucky
Asculta mai multe audio Muzica

Te rog doar sa ma ajuti sa conturam o poveste fara colturi, sa o coloram si apoi sa ne pierdem in ea....

2 comentarii:

  1. ce imi place melodia:x
    si desigur, cum scrii
    si ca semanam.
    te iubesc>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, suflet minunat de copil, ca m-ai primit si pe mine in viata ta!!!
    cam

    RăspundețiȘtergere