duminică, 23 mai 2010

Ssst...Hai mai aproape


Mi-e frica. Ce nu intelegi? De ce iti este atat de greu sa realizezi ca ceea ce simt e mai puternic decat mine? Ca am pierdut cu mult timp in urma lupta...

Dar de cand stim noi ce se intampla in interior? Suntem furati de o viata cotidiana care nu promite nimic mai mult decat rutina si superficialitate. Cum am putea sa acceptam ca exista ceva mai presus decat toate iluziile astea banale care ne sunt vandute?


Toti ne imbolnavim. Pana si tu ai fost racit macar o data. Dar te-ai intrebat cum ti-a influentat asta organismul? Nu, tu stiai doar ca va trece.


Mi-e frica. Nu pot.

De ce?

Nu stiu...



Nu pot sa controlez asta. Nu pot sa ii anticipez miscarile. Mi-e frica.

Il sperii. De ce? Ce poate sa iti faca?

Nimic. Dar nu pot...


Atunci? Anxietate..ai auzit de ea? Frica ta e fara obiect.

Oare ii place?

Incearca.

Cred ca ii place...



Ssst...hai mai aproape!

Si frica?

Nu mai e.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu